Lighed

I Danmark hylder vi ligheden mere end noget andet. Ingen skal være bedre, mere, hurtigere, smartere end nogen andre. Det er det gode princip vi baserer vores velfærdssamfund på.

Som Liberalist med stærke anarkistiske tendenser har jeg set i øjnene at jeg må hoppe med på lighedsbølgen; eller skulle man sige boblen. Bobler er jo så populære for tiden. Så som den populist, af socialdemokratiske dimensioner, jeg også er 😉 har jeg i lighedens navn oprettet facebook gruppen “Lige skat for lige arbejde“, der er for gode mennesker der mener at skat bør være ens for alle.

En kommentar to “Lighed”

  1. Jeps! Ens for alle – sådan. Det er fandme millimeterdemokrati. Jeg har meldt mig i gruppen 😀

Skriv et svar

