Så er den gal igen…

… eller faktisk er det jo ganske fint.

Der er dukket nogle nye deltagere op på den ellers efterhånden ældgamle debat på information. Det kræver lidt at holde alle de bolde i luften uden at gentage sig selv alt for meget, så nogen gange går det lidt over gevind.

Kig ind, hvis i tør, og har tålmodighed til at læse de efterhånden mange kommentarer. Det er ok at spole frem til side 6, da det er der den nyeste etape begynder.

Og give mig gerne et praj, hvis jeg er for grov ved staklerne eller bare lyder som en komplet idiot. Nogen gange kan man ikke lige selv lugte om man selv stinker… if you catch my drift!

2 kommentarer to “Så er den gal igen…”

  1. Svend Præstiin Says:

    Hej JDA
    Du skriver godt og klart. Jeg er dog mest imponeret over at du gider blive ved 🙂

    Har du overvejet at skrive på jp’s nye blog? Synes der mangler flere af din kaliber der.
    Især som modsvar til hende her: http://blogs.jp.dk/eumednyeoejne/

  2. Hej Svend,

    Tak for de pæne ord. Individuel frihed ligger mig meget på sinde og jeg bruger meget tid på at læse om emnet, både kritikere og proponenter. Jeg forholder mig særligt kritisk til proponenterne, fordi man hurtigt kan blive fanget i en “klap-hinanden-på-skulderen-klub”, hvor alle er enige og at det er sandheden, alene fordi man er enige. Det er den slags jeg synes der findes for meget af på venstrefløjen, med deres “flertallet bestemmer”, men også på højrefløjen hvor især konservative (ikke specifikt partiet) begrunder noget af deres retfærdigheds opfattelse med traditioner, hvor traditioner ikke hører hjemme. Ikke at traditioner ikke har nogen værdi – det har de i den grad.

    Jeg vil da kigge på den jp-blog, men har iøvrigt lige meldt mig til den nye blog på 180grader.dk, så nu må vi lige se hvor langt tiden rækker.

Skriv et svar

