Check lige denneher tosse…

.. der før har skrevet et par kommentarer på min blog, men nu tilsyneladende har tabt sin sukkermad ned i potten, mens mor var ude og kæderyge.

https://libertarianvanguard.wordpress.com/2008/12/02/er-skat-tyveri/#comment-83

4 kommentarer to “Check lige denneher tosse…”

  1. … og nej, det er ikke mig der har lavet min egen parodi af en syg venstrefløjs tosse, selvom absurditeten i kommentaren, kunne få een til at tro det.

  2. Nikolaj Stenberg Olsen: “…Jeg er vokset op hos en enlig mor…”
    __________
    Der er en forklaring på næsten alt. Enlige mødre duer ikke til at opfostre drengebørn.

  3. Bare lige for at sige det, så er det selvfølgelig ikke mig der har skrevet det — selvom vi åbenbart deler både for- og efternavn 🙂

  4. Hehe … det er der vist ingen der er i tvivl om. Dine yderst fornuftige holdninger er velkendte Hr. Altan ;-).

Skriv et svar

